تعمیر برد درب اتوماتیک + لیست قیمت

درب های اتوماتیک از پیشرفته ترین فنآوری های روز هستند که معمولا در مکان های عمومی استفاده می شوند.

این درب ها گاها خراب می شوند و باز بسته نمی شوند، یکی از رایجترین مشکلاتی که در درب های کرکره برقی رخ میدهد خرابی برد درب اتوماتیک است که گاها نیاز به تعمیر تخصصی دارند.

یکی از مزیت های استفاده از درب های اتومات این است که به راحتی خراب نمی شود اما اگر احیانا با مشکل خرابی درب اتوماتیک برخوردید بطور مستقیم با تیم تخصصی تعمیرات مرکزی تماس بگیرید تا متخصصان ما به زودترین فرصت به مشکل شما رسیدگی کنند.

مزیت های استفاده از درب اتوماتیک

ما در ادامه برخی از مزیت های استفاده از درب اتوماتیک را در ادامه توضیح داده ایم.

زیبایی و طراحی

درب های اتوماتیک معمولا از شیشه ساخته شده اند که بصورت کشویی باز می شوند و زیبایی خاصی دارند، این درب که اکثرا در مارکت ها و بیمارستان ها استفاده می شوند به عنوان یک عنصر زیبا و پیشرفته کاربرد دارد.

افزایش زیبایی

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از درب های اتوماتیک افزایش زیبایی محیط ساختمان است چراکه استفاده از این درب ها به ساختمان زیبایی خاصی می بخشد و باعث راحتی بیشتر برای کاربران می شود.

کنترل هوشمند

یکی دیگر از مزیت های استفاده از درب های اتوماتیک هوشمند بودن آنهاست، این درب ها با استفاده از سنسورهای همشند خود قابلیت تشخیص اشیا و افراد را دارند، این مزیت باعث ایجاد راحتی برای مراجعین و کاربران می شود.

صرفه‌جویی در انرژی

درب های اتوماتیک به دلیل استفاده از سیستم های برقی پیشرفته در ساختار خود، در مصرف انرژی صرفه جویی ایجاد می کند.

یکی دیگر از مزایای درب‌های اتوماتیک، صرفه‌جویی در انرژی است. این درها با دارا بودن سیستم‌های بهینه انرژی، در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند. همچنین، قابلیت بسته شدن خودکار پس از عبور از آنها، از اسیدرودی وارد شده به محیط را کاهش داده و به حفظ محیط زیست کمک می‌نمایند.

در نهایت، درب اتوماتیک نه تنها یک وسیله عبور است بلکه به عنوان یک ابزار هوشمند و زیبا نیز شناخته می‌شود. ترکیب این ویژگی‌ها باعث می‌شود این درها جزء امکانات ضروری در هر محیطی باشند و تجربهٔ زندگی را برای ما راحت‌تر و دلنشین‌تر کنند.

افزایش ایمنی ساختمان

افزایش ایمنی از مهمترین مزیت های درب اتوماتیک است که باعث شده این درب ها نسبت به درب های معمولی طرفداران بیشتری داشته باشند،.

شما میتوانید درب اتوماتیک خود را بر اساس تایم و زمان مشخص تنظیم کنید تا در ساعاتی مشخصی از شب و روز قفل باشد و در تایم های مورد نیاز باز و بسته شود.

با توجه به فناوری‌های پیشرفته در ساخت درب‌های اتوماتیک، امکانات امنیتی زیادی نیز در این درب ها اضافه شده است. سیستم‌های قفل هوشمند، دوربین‌های مدار بسته، و سنسورهای حرکت، از مواردی هستند که به تقویت امنیت درب اتوماتیک کمک می‌کنند. به این ترتیب، شما میتوانید در جریان شب ایمنی ساختمان را افزایش داده و ورود و خروجی افراد را تحت نظارت خود داشته باشید.

افزایش راحتی و کارایی

نصب درب اتوماتیک به شما میکند به راحتی با استفاده از یک ریموت درب را باز و بسته کنید و نیازی نیست از ماشین پیاده شوید.

از سوی دیگر درب های توماتیک شیشه ای که در مکان های عمومی چون فروشگاه ها، بیمارستان ها و ادارات نصب می شوند، داخل چشمک خود سنسورهایی دارند که با نزدیک شدن اشیا و افراد به درب بصورت اتومات باز و بسته می شوند و این یک سهولتی برای افراد است که آنها را از باز و بستن کردن دستی درب بی نیاز میسازد.

همچنین، این درب‌ها در شرایط اضطراری نیز نقش مهمی در افزایش ایمنی ساختمان دارند. به عنوان مثال، در مواقع اضطراری،شما میتوانید با استفاده از ریموت درب را فورا قفل کنید و یا به سرعت باز کنید.

اجزای مهم درب اتوماتیک

درب های اتومات از قطعات مختلفی تشکیل شده است که همه باهم باعث حرکت و باز و بسته شدن درب میشوند و در صورتیکه یکی از این قطعات کار نکند درب اتومات از کار میافتد. در ادامه قعطات مهم درب اتومات را توضیح داده ایم:

گیربکس درب اتوماتیک

یکی از اجزای مهم درب برقی گیربکس است که دارای یک مجموعه از دنده‌ها می‌باشدکه وظیفه آن افزایش قدرت موتور برقی کاهش سرعت آن میباشد.

وقتی شما درب را با استفاده ریموت میبندید نیرویی از موتور الکتریکی خارج می‌شود که باعث چرخش میله شفت می‌شود، دراین اثنا قدرت چرخش موتور کاهش یافته و سرعت آن افزایش میابد.

علاوه برآن، درب های پارکینگ که معمولاَ از جنس پروفیل ساخته می شود دارای وزن سنگینی از ۱۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم هستند و در جریان باز و بسته شدن باید به آهستگی حرکت کنند.

در نهایت، با استفاده از یک گیربکس در سرراه شفت الکتروموتور، کنترل‌ها انجام شده و قدرت افزایش و سرعت کاهش پیدا می‌کند.

نیروی خارج شده از گیربکس درب اتوماتیک به یک ماردون منتقل می‌شود. این ماردون به صورت منحرف قرار داده شده و یک مهره روی آن نصب شده است با حرکت ماردون، مهره نیز حرکت کرده و این‌گونه درب باز و بسته می‌شود.

برد برقی درب اتوماتیک

یکی دیگر از اجزای درب برقی برد الکترونیکی آن است که در برای تنظیم زمان حرکت و یا باز و بسته شدن درب استفاده می شود که شامل قطعاتی چون نمایشگر دیجیتالی میباشد و امکان نصب فلاشر به همراه منوی تست ورودی ها، قابلیت نصب قفل برقی و چشم الکترونیک، امکان تنظیم قفل در موارد خاص را دارد.

جک درب برقی

جک برقی نیز یکی از قطعات مهم و اساسی درب های برقی است که با استفاده از نیروی برق درب را باز و بسته میکند، این تکنولوژی باعث ایجاد راحتی برای کاربران شده است چراکه دیگر نیازی نیست درب را با دست باز کنید بلکه بصورت اتوماتیک درب را باز میکند.

موتورهای پیشرفته

در دنیای امروز، مفهوم درب اتوماتیک به چیزی بسیار بیشتر از یک وسیله عبور تبدیل شده است. قلب اصلی این نوع درها، موتورهای پیشرفته هستند که با قدرت و هوش مصنوعی، تجربه باز و بسته شدن درب را به یک سطح جدید از کارایی و راحتی می‌برند.

موتورهای امروزی با تکنولوژی‌های پیشرفته مانند سیستم‌های هوشمند کنترل و انرژی‌های بهینه، به درب اتوماتیک قابلیت اجرای حرکات دقیق و سریع را می‌بخشند. این موتورها همچنین با استفاده از سنسورهای حرکت و اطلاعات، قادر به تشخیص موانع و اعمال تغییرات در حرکت درب بر اساس شرایط محیطی هستند. به این ترتیب، تجربه باز و بسته شدن درب به یک تجربه هوشمندانه و مطمئن تبدیل شده است.

ریموت کنترل

ریموت کنترل یک فرستنده رادیویی کوچک دستی و از دیگر اجزای درب برقی می باشد. از این وسیله برای کنترل از راه دور سیستم درب بازکن اتوماتیک استفاده می شود. بر روی ریموت دکمه هایی قرار دارد که برای باز و بسته کردن یا توقف درب اتوماتیک از آن ها استفاده می شود.
در صورتیکه ریموت درب کرکره برقی شما خراب شود، میتوانید با تیم تعمیرات مرکزی بگیرید تا جهت تعویض ریموت و تعمیر درب کرکره شما اقدام کنند.

سیستم برق اضطراری

یکی دیگر از قطعات درب اتومات برقی سیستم برق اضطراری است که در شرایطی که برق شهری قطع می شود، درب نیمه باز نمی ماند چراکه این درب ها با استفاده از سیستم برق اضطراری استفاده میکند و درب را بطور کامل میبندد.

یکی از این سیستم ها، سیستم برق اضطراری ups است. سیستم های ups به شکلی طراحی شده اند که بعد از قطع شدن برق به طور اتومات شروع به کار کردن میکنند.

سیستم‌های حسگر و اطلاعاتی

سیستم‌های حسگر و اطلاعاتی دیگر از اجزای حیاتی درب‌های اتوماتیک هستند که به درب ها کمک میکنند بصورت اتومات باز و بسته شوند. حسگرها به درب این امکان را می‌دهند تا محیط خود را شناسایی کرده و بر اساس شرایط محیطی، واکنش نشان دهند.

حسگرهای تشخیص حرکت به درب اطلاع می‌دهند که آیا فردی در حال نزدیک شدن به درب است یا خیر. این اطلاعات به سیستم کنترل ارسال می‌شوند و در صورت لزوم، باعث متوقف شدن یا تغییر حرکت درب می‌شود این اطلاعات حیاتی برای امنیت درب و جلوگیری از هر گونه حادثه غیرمنتظره ایفای نقش می‌کنند.

لیست قیمت تعمیر برد درب اتوماتیک

موردقیمت (تومان)
قیمت تعمیر درب اتوماتیکمتغیر
تعویض برد چینی۶,۰۰۰,۰۰۰
تعویض برد ایتالیایی۸,۰۰۰,۰۰۰ – ۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تعویض موتور دانکر۸,۰۰۰,۰۰۰
تعویض تسمه درب اتوماتیک۲,۲۰۰,۰۰۰
تعویض هرزگرد دنده‌ای۱,۵۰۰,۰۰۰
نصب سه رله۱,۷۰۰,۰۰۰
ریموت ۵ حالته۴۰۰,۰۰۰
تنظیم درب اتوماتیک۱,۲۰۰,۰۰۰
برد درب اتوماتیک۲,۰۰۰,۰۰۰ – ۵,۰۰۰,۰۰۰
تعمیر موتور درب اتوماتیک۳,۰۰۰,۰۰۰ – ۷,۰۰۰,۰۰۰
تعویض هانگر درب اتوماتیک هر عدد۱,۸۰۰,۰۰۰
درب اتوماتیک۱,۵۰۰,۰۰۰ – ۵,۰۰۰,۰۰۰
فریم درب اتوماتیک۲,۵۰۰,۰۰۰ – ۳,۵۰۰,۰۰۰
شیشه درب اتوماتیک متری۹۵۰,۰۰۰

خدمات ما

ضمانت 100% عیب یابی و تعمیر

عیب یابی دقیق و اصولی و رفع ایرادات و خطاها و تعمیر اصولی

پشتیبانی کاملا رایگان پس از خدمات

پشتیبانی رایگان پس از انجام خدمات و تعمیرات

مشاوره با کارشناسان با تجربه

مشاوره در خصوص خدمات درخواستی و ارتباط با پشتیبانان فنی با تجربه

برای ارتباط با کارشناسان ما تماس بگیرید

شماره های تماس:

۰۹۱۲۸۹۳۱۴۷۸ 

۰۹۱۲۸۹۳۱۴۷۶

ایمیل:

info@tamiratemarkazi.com