نصب و تعمیر انواع دزدگیر اماکن

دزدگیر چیست؟

دزدگیر سیستمی است که هنگام باز شدن قفل در و ورود افراد ناشناس به حریم شخصی به صدا در می آید. این سیستم های امنیتی از طریق سنسورهای هوشمند خود قابلیت تشخیص اشیاء و افراد را دارند و استفاده از آنها در خانه باعث افزایش امنیت منزل و آرامش خاطر صاحب منزل میگردد.

دزدگیرها با استفاده از سنسورها و تکنولوژی‌های مختلف، هوشمندانه برخورد می‌کنند. این سیستم‌ها نه تنها در محیط‌های خانگی بلکه در اماکن تجاری نیز به عنوان یک نگهبان هوشمند و مدام‌العمل، حضور دارند. زمان واکنش سریع، اعلان در صورت تهدید، و استفاده از سنسورهای متنوع جزئیاتی است که دزدگیرها را از ابزارهای امنیتی دیگر متمایز می‌کند.

دزدگیرها نه تنها به افراد احساس آرامش و اطمینان می‌دهند بلکه به وسیله کاهش احتمال سرقت، خسارت و تهدیدهای مختلف، به حفظ اموال و اطلاعات شخصی کمک می‌کنند. 

دزدگیرها انواع مختلفی دارند اما هر دزدگیر دارای یک تعداد مشخصی زون باز و بسته میباشد که برای باز شدن و بسته شدن درب ها استفاده می شود. هرچه تعداد زون های دزدگیر بیشتر باشد کارآیی و عملکرد آنها نیز بیشتر می شود اما بطور کلی دزدگیرها از راه دور کنترل می شوند.

انواع دزدگیر منزل

دزدگیرهای منزل نظر به ساخت و تکنولوژی خود انواع مختلفی دارند اما بطور کلی برخی از انواع آنها با صدای آلارم بلندی که دارند، باعث خبردار شدن صاحب منزل می شوند.

بعضی از انواع دزدگیرها در صورت احساس خطر بطور مستقیم با شماره های صاحب منزل تماس گرفته و اعلان خطر میکنند.
یک نوع دیگر از دزدگیر ها با سیستم های هوشمند وصل می شوند و از طریق اپلکیشن به افراد خبر میدهند. ما در ادامه بعضی از انواع دزدگیر را بطور مفصل معرفی کرده ایم.

دزدگیر بی سیم

دزدگیرهای بی از جمله پیشرفته ترین انواع دزدگیر است که بدون سیم نصب می شود و بصورت آنلاین کار میکند. در روش نصب دزدگیر بی سیسم، سنسورها بر روی درب ها، پنجره ها و نقاط ورودی منزل نصب می شوند تا هنگامی که سیگنال ها به مرکز کنترل فرستاده شود، دستگاه سریعا آژیر میکشد.
یکی از مزیت های استفاده از این دزدگیر قابلیت انتقال آنهاست که در صورت تغییر مکان میتوانید دزدگیر خود را بردارید و در مکان جدید نصب کنید.

دزدگیر با سیم

دزدگیرهای با سیم با استفاده از سیم ها و کابل ها نصب می شوند و سیگنال خود را از طریق سیم ها به دزدگیر فرستاده می شود.
این دزدگیرها از جمله رایجترین انواع دزدگیرها است که کاربرد بسیاری دارد و در اکثر منازل و ساختمانها از این دزدگیرها استفاده می شود چراکه هم قیمت آنها نسبت به دزدگیرهای بی سیم کمتر است و هم روش نصب آنها ساده تر است.

دزدگیرهای تلفن کننده

دزدگیرهای تلفن کننده از جمله پیشرفته ترین انواع دزدگیر است که مستقیم به شماره تماس صاحب منزل وصل شده و با احساس خطر به شماره های ذخیره شده زنگ میزند. دراین دزدگیر ها ۳ تا ۱۰ شماره ثبت می شود که به ترتیب به شماره های ثبت شده تماس میگیرد.

دزدگیرهای تلفن ثابت به شماره های خط ثابت تلفن در محل کار یا منزل وصل می شود اما دزدگیرهای بی سیم GSM نیازی به سیم ندارند بلکه شما میتوانید برای استفاده از آن از یک سیم کارت استفاده کنید.

دزدگیرهای آژیری

یکی دیگر از انواع دزدگیر، دزدگیرهای آژیرزننده است که به محض مواجه شدن با اشیا و افراد فوراَ به صدا درآمده و آژیر میزند. این انوع دزدگیر از جمله پر استفاده ترین انواع دزدگیر است که در مکان های عمومی، دفاتر و منازل استفاده می شود

نصب دزدگیر

دزدگیرها نیز مانند دیگر وسایل الکترونیکی از یک سری قطعاتی ساخته شده است که بصورت یکچارچه باعث فعالیت دزدگیر می شوند. در صورتیکه یکی از این قطعات از کار بیفتد، دزدگیر عمل نمیکند. بنابراین بهتر است با طریقه نصب دزدگیر آشنا شویم تا بتوانیم دزدگیر خانه را بطور درست نصب کنیم

1- نصب پنل مرکزی دزدگیر

اولین مرحله برای نصب دزدگیر، نصب پنل مرکزی آن است. برای اینکار شما باید ابتدا پنل مرکزی را در یک مکان مناسبی از خانه روی دیوار یا پنجره نصب کنید، در صورتیکه دزدگیر شما از نوع بی سیم است، بهتر است روی دیوار نصب کنید اما اگر از نوع با سیم است، گوشه های خانه بهترین مکان برای نصب آنها میباشد.

2- نصب سنسورها

دراین مرحله شما باید سنسورهای دزدگیر را به سیستم پنل مرکزی وصل کنید، برای اینکار ابتدا باید سر سیم های سنسور را لخت کنید سپس سیم ها را که معمولا به رنگ آبی و قرمز هستند، به قسمت مثبت و منفی پنل وصل کنید. در بسیاری از موارد سیم آبی را به قسمت منفی و سیم قرمز را به قسمت مثبت وصل میکنند.

3- نصب اسپیکر یا آژیر

نصب اسپیکر نیز شبیه نصب سنسور است، شما باید همان مراحل را انجام دهید، یعنی سیم های مثبت و منفی اسپیکر را لخت کرده و به قسمت مثبت و منفی پنل جاییکه علامت اسپیکر دارد وصل کنید.

4- نصب باطری

پس از وصل کردن اسپیکرها و سنسورها نوبت به وصل کردن باطری میرسد، برای وصل باطری کافیست تا خود باطری را داخل قاب پنل جاسازی کنید و سیم های پنل را به قسمت مثبت و منفی باطری وصل کنید.

توجه داشته باشید که کابل آبی رنگ را به قسمت آبی و کابل قرمز را به قسمت قرمز باطری وصل کنید تا برق وارد سیستم بشود.

5- تست دزدگیر

در مرحله آخر نیز ریموت خود را تست کنید، برای این کار کافیست تا سیستم پنل دزدگیر را با استفاده روشن کنید و یکبار دست خود را نزدیک سنسور ببرید، در صورتیکه دزدگیر صدا بدهد، فعال است اما دزدگیر هیچ صدایی از خود بروز نداد، مطمئن شوید که روند نصب را به درستی انجام داده اید.

اهمیت نصب دزدگیر


دزدگیر به عنوان یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز نقش بسیار مهمی در افزایش ایمنی منازل و مراکز تجاری ایفا میکند، به همین دلیل نصب دزدگیر به یکی از مهمترین نیازهای ما تبدیل شده است و از اهمیت بسیاری برخوردار است. برخی از مهمترین مواردی که نصب دزدگیر نقش حیاتی دارد را در ادامه توضیح داده ایم:

1- افزایش امنیت

یکی از مهمترین دلایلی که نصب دزدگیر به شدت رایج یافته است و تقریباً اکثر خانه ها، مراکز خرید و مکان های عمومی از آن استفاده میکنند، افزایش امنیت است چراکه این وسایل برقی در هنگام قفل شدن درب و مواجه شدن با اشیا و افراد ناشناس به شدت حساس هستند و به صدا در میآیند.
به همین دلیل، در اکثر موارد افراد جرأت نمیکنند بدون اجازه وارد مکان های عمومی، فروشگاه های بزرگ و خانه ها شوند. بنابراین امنیت این مکان ها به خوبی حفظ می شود.

2- جلوگیری از حادثه

دزدگیر های انواع مختلفی دارند از جمله برخی از آنها آژیرهای ضد حریق و ضد دود هستند که به مجهز به سیستم آب پاش هستند و به شدت حساسیت نشان میدهند و به محض اینکه دود، آتش یا حرارت به آنها نزدیک شود فوراً شروع میکنند به پاشیدن آب و از گسترش دود و آتش جلوگیری میکنند.

بنابراین نصب دزدگیر برای بانک ها، ساختمان های تجاری و مراکز اداری بزرگ از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا سیستم های برقی دراین مکانها گاهاً بنابر دلایل مختلفی خراب می شوند و منجر به آتش سوزی می شوند.

3- جلوگیری از سرقت و دزدی

نصب دزدگیر در خانه ها مخصوص جلوگیری از سرقت و دزدی است چراکه اکثر افراد برای اینکه امنیت خانه ها افزایش یابد و از سرقت و دزدیده شدن اموال خود جلوگیری کنند، دزدگیر نصب میکنند.
نصب دزدگیر در منزل در مکانهایی صورت میگیرد که در معرض دید نباشد و امکان ورود افراد سارق از آن مکان بیشتر باشد. بطور مثال پنجره های بزرگ حیات خلوت، درب ورودی عمومی خانه، پنجره سالن های نشیمن که به فضای باز راه دارند و غیره مکانها.
در صورتیکه افراد سارق بخواهند از چنین مکانهایی به خانه ورود کنند، دزدگیر های حساس از فاصله یک متری حساسیت نشان میدهند و به صدا در می آیند.

4- افزایش اطمینان خاطر

چهارمین و در واقع یکی دیگر از مهمترین مزیت های نصب دزدگیر افزایش اطمینان خاطر صاحب خانه است چراکه وقتی صاحب خانه مطمئن است که دزدگیر نصب شده در مکان های ورودی به خوبی کار میکند، شب ها با خیال راحت میخوابد.
بطور مثال: شما در مکان های ورودی مختلف خانه خود دزدگیر نصب کرده اید و با خیال راحت خوابیده اید اما نیم شب گربه ای قصد دارد از درب ورودی خانه وارد شود و دزدگیر شما به صدا می آید، شما با شنیدن صدای آژیر دزدگیر به سرعت بیدار می شوید و سراغ درب می دوید و با دیدن گربه مطمئن می شوید که امنیت تأمین است.
این کار به شما کمک میکند از ایمن بودن محیط خانه و کار خود مطمئن باشید.

5- کاهش هزینه های نگهبانی

مزیت دیگری که نصب دزدگیر به همراه دارد، کاهش هزینه های نگهبانی است به ویژه برای افراد ثروتمند که خانه های بزرگ دارند و نیاز به نگهبانی شبانه روزی میباشد. در صورتیکه شما از دزدگیرهای پیشرفته در مکان های ورودی خانه خود استفاده کنید، نیازی به استخدام نگهبان و پراخت هزینه سنگین ندارید چراکه دزدگیرهای خانه شما به محض دیدن دشمن، به سرعت شما را از خواب بیدار میکنند و به شما هشدار میدهند.

نصب دزدگیر منزل

نصب دزدگیر منزل یکی از مهمترین خدماتی است که شرکت تعمیرات مرکزی با گروهی از بهترین نصاب ها و تعمیرکاران دزدگیر انجام میدهد. ما حدود ۱۰ است که دراین زمینه بطور حرفه ای فعالیت میکنیم و پروژه بزرگ بیشماری را با موفقیت به ثمر رسانده ایم. در صورتیکه نیاز به نصب دزدگیر در منزل خود دارید، کافیست تا با کارشناسان شرکت تعمیرات مرکزی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت دزدگیر منزل

قیمت دزدگیر منزل با توجه به نوع دزدگیر، تعداد سنسورهای دزدگیر، برند تولید کننده دزدگیر متفاوت میباشد اما شرکت تعمیرات مرکزی برای راحتی شما عزیزان سیستمی را در نظر گرفته است که پس از ثبت سفارش توسط مشتری، کارشناسان نصب دزدگیر وارد عمل شده و بهترین دزدگیر را خریداری میکنند و به محل مورد نظر رفته و نصب میکنند و در نهایت پس از تست کردن دزدگیر و اطمینان از عملکرد درست آن، هزینه را از مشتری دریافت میکنند.
نصب دزدگیر منزل در تهران
نصب دزدگیر منزل در تهران با دیگر استانها تفاوتی ندارد و شما عزیزان در هر نقطه ای از کشور که باشید، میتوانید سفارش خود را ثبت کنید تا ما کارشناسان خود را در زودترین فرصت به محل شما بفرستیم.

قیمت دزدگیر منزل در تهران

قیمت دزدگیر منزل در تهران و دیگر استانها تفاوت آنچنانی ندارد، بلکه تفاوت قیمت ها بر اساس موارد دیگری چون کیفیت دزدگیر، نوع دزدگیر و موارد محتلف دیگری بستگی دارد. بنابراین نگران قیمت دزدگیر منزل نباشید چراکه کارشناسان ما سعی میکنند بهترین دزدگیرها را برای شما خریداری کرده و نصب کنند.
قیمت نصب دزدگیر منزل
قیمت نصب دزدگیر منزل بستگی به دستمزد کارشناسان و نوع دزدگیر خریداری شده دارد اما ما در شرکت تعمیرات مرکزی سعی کردیم با درنظرداشت شرایط اقتصادی مردم و کیفیت کاری کارشناسان خود، بهترین خدمات را با مناسبترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهیم.

هدف ما خدمت به خلق و جلب رضایت شما همشهریان عزیز میباشد.

آموزش نصب دزدگیر


خبر خوب این است که اگر شما عزیزان نیاز به آموزش نصب دزدگیر دارید و قصد دارید یک شغل جدید بیآموزید، ما آموزشگاه فنی شو را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

ما دراین آموزشگاه انواع مختلفی از حرفه های فنی دیگر از جمله آموزش نصب دوربین، نصب کرکره برقی، نصب درب اتوماتیک، نصب و تعمیر یخچال، کولر گازی وغیره را ارائه میدهیم.

 

خدمات نصب و تعمیر دزدگیر اماکن تعمیرات مرکزی

تیم تخصصی تعمیرات مرکزی با داشتن تیم مجرب و با استعداد بطور ۲۴ ساعته قادر به ارائه خدمات حرفه ای به شما عزیزان میباشد. در صورتیکه نیاز به تعمیر و نصب دزدگیر در منزل، دفتر یا محل کار خود دارید، کافیست تا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات ما

ضمانت 100% عیب یابی و تعمیر

عیب یابی دقیق و اصولی و رفع ایرادات و خطاها و تعمیر اصولی

پشتیبانی کاملا رایگان پس از خدمات

پشتیبانی رایگان پس از انجام خدمات و تعمیرات

مشاوره با کارشناسان با تجربه

مشاوره در خصوص خدمات درخواستی و ارتباط با پشتیبانان فنی با تجربه

برای ارتباط با کارشناسان ما تماس بگیرید

شماره های تماس:

۰۹۱۲۸۹۳۱۴۷۸ 

۰۹۱۲۸۹۳۱۴۷۶

ایمیل:

info@tamiratemarkazi.com